اکثر اتوبوس‌های گازسوز پس از اجرای هدفمندی یارانه‌ها بلااستفاده شده‌اند

چناری بیان داشت: اگر همه دلسوزان، فعالان و دست‌‌اندرکاران عرصه حمل و نقل و ترافیک شهری به ویژه ناوگان اتوبوسرانی شهری به این باور برسند که هدف نهایی و اساسی اتحادیه کمک به توسعه حمل و نقل عمومی کشور و تقویت توسعه ناوگان اتوبوسرانی کشور است قطعا با همه توان و انرژی این اتحادیه را در راستای تحقق اهداف و برنامه‌ها یاری می‌کنند.

مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی کشور افزود: اتحادیه برای رسیدن به شتاب لازم در روند توسعه خود باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های تخصصی، کارشناسی و فنی ناوگان اتوبوسرانی شهری کشور به خوبی بهره ببرد.

چناری اظهار داشت: طی سال‌های اخیر توجه ویژه‌‌ای از سوی دولت به حمل و نقل شده است و حجم قابل توجهی از مصوبات، اعتبارات و فعالیت‌‌ها توسط دولت و مجلس به حوزه حمل و نقل اختصاص داشته است.

وی افزود: یکی از بخش‌هایی که کشور به شدت در آن به صرفه‌جویی و مدیریت اصولی در نحوه و میزان استفاده از آن نیاز دارد بخش سوخت است و ضروری است که با گسترش حمل و نقل عمومی شهروندان را ترغیب به استفاده کمتر از وسایل نقلیه شخصی کنیم.

چناری تأکید کرد: لازمه تحقق هدف دولت در بخش سوخت بلاشک گسترش حمل و نقل عمومی است و در غیر اینصورت تهدید سلامت و امنیت شهروندان، گسترش معضلات ترافیکی و افزایش آلاینده‌های خطرناک وجود دارد.

مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی کشور خاطرنشان کرد: از آنجا که ناوگان اتوبوسرانی شهری فراگیرترین و اصلی‌ترین سیستم حمل و نقل عمومی کشور است باید بسترهای مناسب برای توسعه و تجهیز این ناوگان فراهم شود و تمهیدات لازم برای پرداخت اعتبارات دولتی کافی و به موقع و همچنین افزایش نرخ بلیت در حد معقول و منطقی اندیشیده شود.

چناری تأکید کرد: ساختار فعلی نمی‌تواند نقش نماینده، سیاستگزار و راهبرد مؤثر برای اتوبوسرانی کشور که متشکل از 35 هزار نفر نیروی انسانی و بیش از 26 هزار دستگاه اتوبوس است، ایفا کند.

خبرگزاری فارس

/ 8 نظر / 35 بازدید
بردیا

سلام! فکر کنم تا اینا بخوان بجنبند دخل همه اتوبوسدار ها اومده باشه...!!![زبان][نیشخند]

zahra

سلام خوبی خیلی خوشحالم که دوباره اومدم به وبت دیگه اومدم که همیشه بهت سر بزنم تو هم بیای خوشحل میشم[ماچ]

بردیا

سلام مازیار جان! منتظر پست بعدی تون هستیم[قلب][گل]

وحيد زايري

توي اين مملكت هميشه اول آسفالت مي كنن ، بعد دوباره مي كنن ، بعد هم شايد دوباره آسفالت كنن براي كندن بعدي !! خلاصه هيچ چيز مهندسي شده و منطقي نيست !!

بردیا

سلام! ما منتظر پست بعدی تون هستیم[پلک][گل]

zahra

سلام خوبی؟طاعات وعبادات قبول معلوم هست کجایی آقا مازیار؟

بردیا

سلام! آقا منتظر پست جدید تون هستیم ها...!![قلب][گل]

وحيد زايري

سلام مدتي بود مطلب جديدي از شما نمي ديديم . متاسفانه برنامه ريزي هاي اصولي در زمينه حمل و نقل شهري صورت نمي پذيرد . مثلا پروژه قطار شهري شيراز بيش از ده سال است آغاز شده ( مرحله عملي آن) و هنوز هم كه نوز است تنها باعث بند آمدن راه ها و ترافيك بيشتر است و به فرجام نرسيده و اميدي هم به اتمام آن در آينده نزديك نيست . متاسفانه اخلاص در كارها از بين رفته و كار دو سه ساله را آن قدر كش مي آورند و از بودجه اش دزدي مي كنند كه ...