شبکه های اجتماعی ابزار های محبوب تبلیغاتی

یاس سه رنگ

وبسایت توییتر در حال باز کردن درگاه های خود به سوی تبلیغات است؛ ویکی پدیا نیز قصد ورود تبلیغات را دارد و فیس بوک قبلاً این کار را کرده است. دو دنیای تبلیغات و شبکه های اجتماعی در هم می آمیزند تا تبلیغات را به بهترین نحو به مشتریان عرضه کنند. توییتر اکنون مقررات جدیدی وضع کرده و به آگهی های تبلیغاتی اجازه می دهد به شبکه ی اجتماعی مینی بلاگ نویسی وارد شوند. این شبکه ی اجتماعی در حال حاضر از سرتاسر جهان 45 میلیون عضو دارد.

/ 0 نظر / 31 بازدید